Veřená zakázka

Zdravotnické přístroje do Pavilonu Péče o rodinu, část 2 – Infuzní technika

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Přístroje Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
33100000-1 - Zdravotnické přístroje,
33194100-7 - Přístroje a nástroje pro infúzi,
33194110-0 - Infúzní čerpadla
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je dodávka zdravotnických prostředků (přístrojů, jejich součástí a příslušenství, výrobků, atd.), jejich instalace a zprovoznění, zaškolení jejich obsluhy a provádění jejich záručního servisu.

Veřejná zakázka je rozdělena na následujících 11 částí:
- část 1 – Mobilní RTG přístroj,
- část 2 – Infuzní technika,
- část 3 – Ultrazvukový přístroj pro urologickou diagnostiku,
- část 4 – Ultrazvukové přístroje pro dětské a novorozenecké oddělení,
- část 5 – Ultrazvukový přístroj pro gynekologickou ambulanci,
- část 6 – Ultrazvukové přístroje pro oddělení gynekologie a porodnice,
- část 7 – Vyhřívaná resuscitační lůžka pro péči o nezralé novorozence,
- část 8 – Laparoskopické věže a příslušenství,
- část 9 – Pacientské monitorovací systémy,
- část 10 – Operační stoly,
- část 11 – Lůžka.

V rámci tohoto zadávacího řízení je zadávána pouze část 2 veřejné zakázky.

Předmětem části 2 veřejné zakázky je:
- dodávka infuzní techniky, tj. 56 ks nových infuzních pump, 61 ks lineárních dávkovačů, 49 ks dokovacích stanic a 1 ks infuzního stojanu, vč. jejich součástí a příslušenství, a to dle technické specifikace uvedené v níže uvedené příloze č. 1 Zadávací dokumentace, vč. jejich instalace a uvedení do provozu,
- zaškolení obsluhy v rámci instalace dle zákona č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích, a zaškolení obsluhy všech zadavatelem určených pracovníků (cca 40 osob) na dodaném a nainstalovaném zařízení v Nemocnici Pelhřimov, přičemž veškerá zaškolení budou provedena česky mluvícím aplikačním specialistou,
- poskytování záručního servisu dodaných přístrojů, jejich součástí a příslušenství po celou záruční dobu v délce min. 24 měsíců ode dne jejich převzetí zadavatelem,
a to tak, aby uvedený předmět byl plně funkční a mohl být plně využíván ke svému účelu popsanému v zadávací dokumentaci veřejné zakázky.

Další informace o předmětu části 2 veřejné zakázky jsou vyjádřeny v níže uvedené Zadávací dokumentaci a jejích přílohách.

Jedná se o opakované zadávací řízení téže části 2 veřejné zakázky, které bylo zahájeno poté, co předchozí zadávací řízení zahájené dne 11. 4. 2023 bylo dne 19. 5. 2023 zrušeno. Text Zadávací dokumentace a některých jejích příloh byl poté upraven, a proto jsou dodavatelé povinni pro zpracování svých nabídek použít výlučně dokumenty tvořící zadávací dokumentaci poskytovanou v tomto zadávacím řízení (!).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.06.2023